Photobucket
PROGRAM JUS DIET MATE 5
MUDAH..,SELAMAT..,BERKESAN... DAN TANPA KEGEMUKKAN SEMULA..

JUS MATE 5

ADALAH PRODUK PALING LARIS..!!

Photobucket

Jus Mate 5 merupakan satu revolusi baru di dalam produk diet di mana formula yang ditemui begitu effektif di dalam mengatasi masalah kegemukan. Formula hebat dalam Jus Diet Mate 5 ini dapat mengawal selera makan, menghalang pembentukan lemak, meningkatkan kadar metabolisma, menukarkan kaborhidrat dan gula kepada tenaga.

ANDA MASIH BELUM PERCAYA...?? Photobucket

dR Betes

Dr.Rozmey terus cipta formulasi bantu pesakit yang hadapi penyakit kencing manis dengan formulasi canggih dR Betes hasil pemerhatian dan penyelidikan beliau. Formulasi ringkas memberikan penguna rasai kenyang dan mengaktifkan tahap guna gula oleh sel-sel serta guna pemanis yang tidak meningkatkan tahap gula dalam darah ternyata mampu menurunkan tahap guna dalam badan. Kebolehan mengaktifkan sel-sel pencrease untuk hasilkan insulin telah membantu menormalkan tahap gula dalam darah.



Ramuan yang diadunkan dalam dR-Betes ini mampu menghasilkan tenaga dari gula yang terkandung dalam badan , memberikan rasa kenyang dan membentuk otot-otot baru dan mengurangkan sel-sel lemak. Ini membolehkan metabolism badan berlaku secara maksimum dan dapat pula meningkatkan pengeluaran insulin dan mengurangkan rintangan pada insulin.

No comments:

Post a Comment